Vindt een baan

Wegens succes, herhaling op 10 maart van 15.00 uur tot 16.30 uur op de Torenlaan 1c in Voorhout.

Wij nemen onze maatschappelijke verantwoordelijkheid serieus. Daarom staan wij niet alleen werkgevers terzijde, maar helpen wij ook werkzoekenden bij het vinden van een baan. Regelmatig organiseren wij een lezing voor sollicitanten. ‘GO! Vindt een baan’ waarin wij tips en adviezen geven over succesvol solliciteren. 

 

Gebleken is dat ervaringen ondering uitwisselen en de adviezen die gegeven worden vanuit het bedrijfsleven een ander zicht geeft over hoe u in deze arbeidsmarkt zou kunnen bewegen.

Bent u op zoek naar werk en kunt u een steuntje in de rug gebruiken?

 

Stuur dan een mail naar info@go-personeelsadvies.nl om u op te geven voor de volgende workshop.

 

 

Daar gaat mijn vuurtje van branden!

 
Als ondernemer ben ik 6 jaar bezig om MKB-bedrijven te adviseren met hun personeelszaken. Ik geef daarbij ook diverse workshops en trainingen. Daar gaat mijn vuurtje van branden, maar waar mijn vuurtje van blust is toch wel de sollicitatierondes die ik voorbij zie komen. Ik probeer daarbij altijd mijn klant te adviseren, maar vaak kan ik het niet laten om sollicitanten een tip te geven hoe ze soms anders kunnen overkomen in gesprekken. Daarom wilde ik iets doen voor de werkzoekende groep.
 
Met meer dan 25 jaar ervaring wil ik graag de werkzoekenden tips en trucs geven om geïnspireerd te blijven met solliciteren en daardoor tot een beter resultaat te komen. Door veel mislukte pogingen is het vaak moeilijk om de moed niet te laten zaken en gemotiveerd te blijven. Hiermee hoop ik een steentje bij te dragen aan de maatschappij.
 
59 afgewezen mensen heb ik benaderd waar maar 3 reacties op kwamen en de workshop die ik aanbood was ook nog gratis. Als ondernemer was ik hoogst verbaasd. Gelukkig was er één persoon van deze 3 die het hier niet bij liet zitten en niet opgaf. Wij zijn bij elkaar gekomen en deze dame heeft geholpen om zoveel mogelijk werkzoekenden bij elkaar te krijgen en dat is gelukt.
 
Jawel, op maandag 3 november jl. hadden we ruim 35 personen die naar de workshop kwamen. Vrijwillig, enorm gemotiveerd en niet gestuurd vanuit een instantie. Vooral de vrijwilligheid zorgde voor veel enthousiasme en een inspirerende bijeenkomst. Door het grote aantal geïnteresseerden kon ik de mensen niet op mijn eigen locatie kwijt. Dus stuurden we een mailtje rond wie er een locatie ter beschikking had. Zo werd deze ontzettend leuke en goede bijeenkomst in speeltuin Bijdorp te Sassenheim gehouden. Door deze bijeenkomst is gebleken dat het zeker aan een behoefte voldoet. Mochten er nu mensen zijn die hier ook interesse in hebben, stuur mij een reactie via mijn website www.go-personeelsadvies.nl. Bij genoeg aanmeldingen zal ik zeker nog eens zo’n bijeenkomst organiseren en zullen er laagdrempelige workshops worden aangeboden op mijn website.
 
En mijn vuurtje gaat helemaal branden als ik zie dat deze werkzoekenden met inspiratie, ideeën en volop in beweging zijn weggegaan.
 

Deel ons in uw sociale netwerk:

 

WAT ZEGGEN KLANTEN?

 

“Ik heb het zo druk dat ik de personeelszorg er niet bij kan hebben. De GO Personeelsmanager brengt rust in de organisatie terwijl ik me weer richt op mijn eigen taken.”

“Personeelszaken worden vaak ‘erbij gedaan’ door een vaste medewerker. De externe personeelsmanager van GO is objectief en ziet meer, omdat hij geen vast onderdeel is van uw organisatie.”

“Onze mensen maken het bedrijf. GO hielp ons om de interne samenwerking te verbeteren. Zo kon het personeel groeien. En de onderneming groeide mee! De komst van Gemma Oude Veldhuis zorgde voor beweging, en nog in de goede richting ook!”

“Nog afgezien van de hoge vaste kosten is het onmogelijk om iemand in dienst te nemen die verstand heeft van alle personeelszaken. Beter om per situatie een specialist in te huren.”

“Wij hadden kans op een loonsanctie van het uwv omdat we niet wisten welke kant we op moesten. GO hielp onze medewerker te bepalen wat zij wilde en nog wel kon doen. Wij als werkgever hebben ook kunnen kiezen hoe wij met elkaar verder wilden. Iedereen tevreden.”

“Ik heb jaren getwijfeld wat ik echt wilde en werd ziek van het op mijn tenen lopen. Door goed overleg met mijn werkgever en GO ben ik in beweging gekomen. Ik heb stappen genomen en ben een andere baan gaan zoeken. Dat is gelukt.”

“Door re-integratie voelde ik me al een tijdlang niet meer op mijn gemak in mijn functie. Ik was regelmatig ziek en had stressverschijnselen. Mede door gesprekken met GO ben ik een nieuwe weg ingeslagen, heb een studie opgepakt en ben nu docente aardrijkskunde. Dat voelt goed.”

“Elk kwartaal voert de GO Personeelsmanager gesprekken met het personeel. De verwachtingen naar elkaar toe zijn helder en mijn visie bepaalt waar ik met het bedrijf heen wil.”

“Door regelmatige gesprekken van de GO Personeelsmanager is het aantal ziekmeldingen sterk verminderd. Ook hebben mijn medewerkers de mogelijkheid gekregen om zich verder te ontwikkelen.”

“Mijn GO coach liet me zien waar ruimte is voor groei. Het is tijd voor correctie, duidelijkheid en actie. Ook voor mijzelf als ondernemer. Als ik niet in beweging ben, komen mijn medewerkers ook niet in beweging.”

“Ik droomde van reizen maar bleef in mijn vaste werkomgeving zitten. Na een gesprek met de personeelsadviseur hakte ik toch de knoop door en ging een coachingtraject in. Ik besloot om in zeven sessies intensief met mezelf aan de slag te gaan. Na afloop van deze periode heb ik de keus gemaakt om er een half jaar tussenuit te gaan om een wereldreis te maken. Ik kreeg meteen weer lol in mijn werk en functioneer beter! En ik heb zo’n zin in die reis! Straks kom ik terug met veel nieuwe ervaringen en inzichten.”

“De trainingen van GO bieden een aantrekkelijke en effectieve mix van theorie en praktijk.”

“Het gratis seminar ‘Vind een baan’ leverde veel nuttige adviezen op, waardoor ik beter voorbereid op gesprek ging. Dat heeft me nu een vaste baan opgeleverd.”

“Daadkracht, dat is het sterke punt van GO! Men adviseert, inventariseert, is to the point, maakt een verslag ter plaatse en vaak is het dan al opgelost.”

 

Copyright ©